Niewątpliwie jest to usytuowanie magazynu. Bez właściwej lokalizacji nie będziemy mogli w łatwy sposób przewozić produktów. Jeśli zainwestujemy w magazyn zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie zakładu, nie będziemy zmuszeni myśleć nad kosztami powiązanymi z transportowaniem asortymentu z magazynu do siedziby firmy oraz odwrotnie. Gdy sprzyjająca lokalizacja nie wchodzi w grę, fundamentalnym czynnikiem są trasy szybkiego ruchu albo autostrada, którą w błyskawiczny sposób będziemy mogli dojechać na miejsce. Następną istotną dla klientów szukających magazynu kwestią są koszty magazynu. Wydatki nie mogą przewyższać naszego budżetu przeznaczonego na te cele, ponieważ poza powierzchnią magazynową powinniśmy myśleć także o innych istotnych sprawach dla naszej firmy, np. o reklamie. Umowa musi uwzględniać wszelkie wydatki oraz być przyjazna dla każdej strony. Muszą być w niej ustalone wszystkie prawa i obowiązki właściciela magazynu i osoby, która zdecydowała się na jego wynajem, aby wszystko było jasno przedstawione. Nie można zapomnieć o wyznaczeniu czasu wynajmu, który z reguły rozpoczyna się od trzyletniego okresu. Wynajem powierzchni magazynowej Warto też pamiętać o zweryfikowaniu warunków, które panują w magazynie. Ma być to nowoczesna powierzchnia, wyposażona w pomieszczenia biurowe (inoffice.pl – wynajem sal szkoleniowych warszawa) oraz socjalne, jakie także niezbędne są każdej firmie.
Dodatkowe informacje znajdziesz je klikając w link