Rodzaje reklamy outdoorowej

Do finalnego odbiorcy reklamy outdoorowej można dotrzeć przez użycie wielu rozlicznych nośników. Podstawowym kryterium, jakie musimy brać pod uwagę podczas selekcjonowania formy reklamy outdoorowej jest otoczenie, pośród którego reklama zostanie osadzona. Od środowiska zależy to, czy reklama będzie zauważalna i co jeszcze ważniejsze – czytelna.

Medas-Media logotyp

Autor: Medas-Media
Źródło: http://www.billboardy-reklama.pl/

Jednym z bardziej wyrazistych typów reklamy outdoorowej jest tablica ledowa. Reklama typu outdoor w formie tablic LED jest niezwykle doceniana przez wzgląd na ogromną ilość adresatów, jaka wypływa z tego, iż tablice LED przeważnie montowane są w miejscach użyteczności publicznej, tj. sklepy, galerie handlowe, albo biura. Reklama tego rodzaju jest nadzwyczaj dostrzegalna o każdej porze, i to z dużego dystansu. Typy reklamy, jakie możemy na nich umieścić to dla przykładu reklama flash’owa, tekstowa lub typowa graficzna.

Cityscroll to bardzo świeży typ reklamy (zobacz studioprinter.pl/). W większości wypadków wykorzystywany jest w ogromnych miastach, w których lokowany jest w dowolnym punkcie, często uczęszczanym przez ludzi. Cityscroll posiada co najmniej 10 m^2 nawierzchni, zatem można osiągnąć dobrą widzialność z nawet sporej odległości. Prócz tego, Cityscroll pozwala na przewijanie reklam, co bardzo urozmaica jej wygląd. Są niezmiernie interesującym obiektem w miejscach tak zwanego zwolnionego ruchu (dla przykładu skrzyżowania). Równie ciekawym podejściem są Citylight’y. Cechują się one podświetlaną tablicą z opublikowanymi na niej plakatami reklamowymi. Tenże nośnik reklamy zewnętrznej jest niewielkich rozmiarów – mają przeważnie ok. dwóch metrów, jednak ich największa wartość to bardzo atrakcyjne usytuowanie. Najczęściej możemy je spotkać na tzw. deptakach, na dworcach kolejowych itd.

telebim, reklama, impreza plenerowa

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com
Nie można zapomnieć tutaj o billboardzie. Jest to bardzo uniwersalna forma reklamy typu outdoor. Ta forma reklamy powinna być dobrze przemyślana przed zainstalowaniem. Jeśli idzie o billboard Koszalin jest miejscowością, w której można spotkać całą masę tego rodzaju reklam.

Jak możemy zauważyć, osiągalnych jest bardzo wiele typów nośników reklamy zewnętrznej. Bardzo ważne jest, aby podjąć mądrą decyzję, jaka zagwarantuje, iż inwestycja w reklamę się zwróci. Jeśli pragniesz odszukać firmę stawiającą tego typu reklamy w twym mieście, wbij w przeglądarkę zdanie: billboard Katowice- Medas-Media.

Otagowany , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*