Prowadzisz sklep i myślisz nad tym, jak najskuteczniej przyciągnąć do niego potencjalnych klientów? To proste! Zainwestuj w reklamę. Nie ma znaczenia czy oferujesz warzywa i owoce, markową odzież czy firanki – niektóre prawa nie zmieniają się nigdy w każdej branży.
Pamiętać należy o jednym – nim wyciągniesz gotówkę z banku, rozważ wszelkie możliwe opcje reklamy. Bywa, że wybrany przez Ciebie nośnik nie zapewni dotarcia do potencjalnych klientów. Uprzednio nakreśl interesujący Cię target, a potem rozglądnij się w celu dojścia do wybranego odbiorcy.
Masz do wyboru reklamę zewnetrzną oraz reklamy sklepowe. O ile najpierw wspomniany przeze mnie rodzaj to dość duża inwestycja i żadko kto może się na nią zdecydować, to reklamy sklepowe stanowią względnie nie generującą kosztów opcję. Dzieje się tak, gdyż opłacamy tylko koszt ich wyprodukowania i nie musimy martwić się o płacenie systematycznego czynszu za używanie nośnika, jak w przypadku reklam outdoorowych czy reklamy w srodkach komunikacji miejskiej. Najbardziej popularną opcją jest oklejenie witryny sklepowej.
Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Pamiętajmy jednak, że gdy przedobrzymy z ilością informacji zawartych na tego typu reklamie doprowadzimy do zgoła odwrotnego skutku – potencjalnemu zainteresowanemu zwyczajnie nie będzie chciało się analizować tak dużej ilości detali. Lepiej skupmy się na kilku wybranych krótkich zdaniach. Drugą opcją są reklamy wewnątrz sklepu. Mogą to być ulotki czy gazetki promocyjne informujące o wyprzedażach, położone przy stanowisku kasjerki albo na stojaku przy samym wejściu do sklepu.
Równie ważnym elementem zapewniającym wysoką sprzedaż jest wywołanie wrażenia obfitości na półkach.
Te informacje pochłonęły Cię zupełnie? Jeśli tak jest, to przeczytaj więcej Stacja kontroli pojazdów Bieńkowice danych na innych witrynach – znajdziesz je, klikając w odsyłacz znajdujący się poniżej.
Jednak często jest tak, że nie możemy pozwolić sobie na zakup zbyt dużej ilości towaru. Z pomocą mogą nam przyjść mokapy, czyli makiety realnych produktów, które powinniśmy otrzymać od producenta – miniatury produktów.