Programy lojalnościowe i partnerskie zmniejszają rolę ceny, umożliwiają zredukowanie przyznawanych zniżek i tworzą barierę dla rynkowych rywali. Zrealizowaliśmy tysiące programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banków, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, lekarskiej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych. Prowadzimy również wewnątrz-firmowe programy motywacyjne (http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html) dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie, handlowców, sprzedawców i dystrybutorów.
Do naszych plusów należą: efekt skali i optymizacja kosztów, wyjątkowe na polskim rynku know-how, oprogramowanie do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki produktów premiowych, pomoc kancelaryjna i podatkowa. Gwarantujemy pewność i komfort współpracy z fachowcami oraz kompleksową opiekę w zakresie prawa i podatków, w tym m.in. fachowe wsparcie prawne i podatkowe, przygotowanie dokumentów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.
Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów realizacji programu. W dużej mierze przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs przynoszą zakładany, długoterminowy efekt i pieczętuje więzi z jego podmiotami. Dlatego zbudowaliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę wszystkich etapów logistyki: dobór nagród, zakup, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat kooperacja z najlepszymi producentami i dystrybutorami pomaga zapewnić dostępność wielu precyzyjnie wybranych typów nagród i obniżyć ceny ich zakupu i logistyki.Wychodzimy z założenia, że istotą programu lojalnościowego nie ma być wyłącznie wyścig po nagrody. Poza czynnikiem zwiększenia sprzedaży istotną rolę ma tu tworzenie relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, zaś segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, styl życia, preferencje, historię relacji, pozwala na idealny dobór narzędzi motywacji. Na bazie własnych badań zadowolenia i oczekiwań uczestników prowadzimy programy, gdzie premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz również wartości dodane, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Związki oparte na tych fundamentach objawiają się nad wyraz silną lojalnością.
Zobacz też programylojalnosciowe.pl