Program lojalnościowy – dla kogo?

Od 1998 roku ściśle zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i marketingu relacji. Tworzymy i wdrażamy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., całościowo od projektu, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Programy Partnerskie to programy lojalnościowe wdrażane w segmencie B2B, ukierunkowane na partnerów, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sprzedawców. Chęć do działania jest nie tylko efektem nagród i dodatków, ale głównie z przynależności do elitarnej grupy, z wartości dodanych, stosunków i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i udziału w szkoleniach.

Tego typu działania zmniejszają rolę ceny, umożliwiają zmniejszenie przyznawanych rabatów i tworzą barierę dla konkurencji.

Programy lojalnościowe dla każdego

Zrealizowaliśmy tysiące programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Przygotowujemy także wewnętrzne programy motywacyjne (http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html) dla pracowników, handlowców, sprzedawców i dystrybutorów.

Do naszych plusów należą: efekt skali i optymizacja wydatków, unikalne na krajowym rynku know-how, oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki produktów premiowych, obsługa prawna i podatkowa. Gwarantujemy bezpieczeństwo i wygodę współpracy z fachowcami oraz kompleksową obsługę prawa i podatków, w tym m.in. profesjonalne wsparcie prawne i podatkowe, przygotowanie dokumentów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.

Proces dostarczenia nagród jest jednym z najważniejszych, a zarazem najcięższych etapów realizacji programu. W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs przynoszą zamierzony, długofalowy efekt i pieczętuje więzi z jego podmiotami. Oto powód, dla którego stworzyliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę wszystkich faz logistyki: wybór nagród, zakup, przechowywanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, regularna od lat kooperacja z renomowanymi wytwórcami i dystrybutorami pomaga zapewnić dostępność setek precyzyjnie wybranych typów nagród i zredukować koszty ich nabycia i dostarczenia.

Wychodzimy z założenia, że istotą programu lojalnościowego nie ma być jedynie wyścig po trofea. Poza czynnikiem zwiększenia sprzedaży ważną rolę ma tu budowa relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, zaś segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, life-style, gusta, historię relacji, pozwala na optymalny dobór środków motywacji. Na bazie własnych badań zadowolenia i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, gdzie premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, ale również wartości dodane, kursy i szkolenia oraz wiedza fachowa. Relacje oparte na takich podstawach owocują nad wyraz mocną lojalnością.

Oferujemy nowoczesny i przyjazny w obsłudze, gotowy system do kierowania programami motywacyjnymi. Nieistnienie potrzeby tworzenia od podstaw umożliwia szybkie wdrożenia działań oraz obniżenie wydatków. Oferujemy profesjonalne wsparcie informatyczne i poradnictwo pozwalające na sprawną integrację z wewnętrznymi systemami przedsiębiorstwa, dostawców i kontrahentów, banków, itp. Ułatwiamy dostosować bazy danych, stworzyć indywidualne konta uczestników, strony internetowe, katalogi nagród, podliczanie punktów i promocji, raporty, narzędzia komunikacji interaktywnej, zdalną naukę i testy wiedzy.

Dalsza część http://www.programylojalnosciowe.pl/

Otagowany , , , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*