Programy lojalnościowe i partnerskie zmniejszają znaczenie ceny, pozwalają na zredukowanie przyznawanych rabatów i kreują barierę dla konkurencji. Wdrożyliśmy setki tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banki, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Przygotowujemy także wewnątrz firmowe programy motywacyjne (http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html) dla pracowników, handlowców, sprzedawców i dystrybutorów.
Naszymi atutami są: efekt skali i optymalizacja wydatków, wyjątkowe na polskim rynku know-how, narzędzia informatyczne do zarządzania programem lojalnościowym, odrębne centrum logistyki nagród, pomoc prawna i podatkowa. Zapewniamy bezpieczeństwo i komfort współpracy z ekspertami oraz kompleksową obsługę prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, w tym m.in. profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.
Proces dostarczenia nagród jest jednym z najważniejszych, a zarazem najcięższych etapów wdrożenia działania.
W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs przynoszą zamierzony, długoterminowy skutek i cementuje więzi z jego podmiotami. Dlatego stworzyliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę wszystkich faz logistyki: dobór nagród, zakup, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Ciągła, regularna od lat kooperacja z renomowanymi producentami i dostarczycielami umożliwia zagwarantować dostępność setek precyzyjnie wybranych modeli nagród i zredukować koszty ich zakupu i logistyki.
Stoimy na stanowisku, że istotą programu lojalnościowego nie ma być jedynie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży ważną rolę odgrywa w tym miejscu tworzenie relacji marketingowych. Taka działalność staje się punktem startowym do komunikacji, a segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, styl życia, gusta, historię relacji, pozwala na idealny dobór środków motywacji. Na bazie własnych badań satysfakcji i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, gdzie premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz także wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Związki wsparte na takich podstawach owocują nad wyraz silną lojalnością.
Więcej na http://www.programylojalnosciowe.pl/