Dopełnieniem sprawdzenia jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z przedsiębiorstwem korzystając z dostępnych kanałów dostępu, jak np. telefon, e-mail, poczta, social media, strony www. Tajemniczy Klient sprawdza jakość i szybkość kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na wątpliwości i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, dostęp do informacji itd.
Zakres usług SecretClient zawiera również audyt podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje mocne i słabe strony działania, dodatkowe możliwości oraz zagrożenia, ułatwia wybór odpowiedniej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru wyróżnień premiowych.
Periodyczne badania realizowane podczas wdrażania programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy właściwie wykorzystują program jako narzędzie zwiększenia sprzedaży.
Nasza firma realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.
Rezultaty badań SecretClient podejrzeć można jeszcze w czasie trwania badania w systemie on-line. Przynosi to wiele wartościowych informacji, mocnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi. Są użyteczne w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę kwestionariuszy, zdjęć, nagrań itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub części obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia wiele opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do rezultatów ma miejsce na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pomaga to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami sprzedawców.
Więcej na http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html
Innym atutem SecretClient jest baza opinii setek tysięcy konsumentów w ramach Programu Jakość Obsługi oraz aktualne raporty konkurencji wg gałęzi działania. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne doświadczenia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.