Niewątpliwie każdy przedsiębiorca wie dokładnie, że właściwa reklama jest dźwignią handlu. Teraz na rynku obecnych jest tak dużo rożnego rodzaju banerów reklamowych i innych nośników reklamy, że wybranie tego, który będzie najlepszy w ogóle nie jest takie proste. Każdy z nośników reklamy ma swoje cechy, które można wykorzystać w właściwy sposób. To, na jaki nośnik reklamowy warto się zdecydować w konkretnej sytuacji, zależy na przykład od tego, gdzie chcesz postawić baner. Jeśli reklama ma znaleźć się w miejscu, gdzie jest wielu pieszych, wtedy poleca się baner pajączek. Jest to specjalna powierzchnia reklamowa oparta na metalowym stelażu.
Źródło: banery-druk.net
Stelaż wygląda podobnie jak pajączek, czemu zawdzięcza uroczą nazwę. Dzięki temu, że baner pajączek ma cztery ramiona stelaża, możliwe jest utrzymanie plakatu reklamowego w właściwym położeniu. Baner pajączek ma jeszcze inną nazwę – jest to mianowicie x-baner. Zdecydowanie można zapamiętać tę właśnie nazwę, bo takie banery są obecnie najbardziej lubiane oraz najczęściej wykorzystywane na spotkaniach. Kiedy baner banery-druk.net/x-banery ma zostać wystawiony w miejscu, gdzie nie chodzi tak wiele osób, można dodatkowo skorzystać z innego rodzaju banneru. Równie świetnie sprawdzi się dodatkowo l-baner. Jest on ustawiany podobnie jak baner pajączek, jednak jego ramiona tworzą literę L.
Taki baner rewelacyjnie sprawdzi się w miejscu, gdzie bez wątpienia nikt go nie potrąci. Ogromną zaletą zarówno banera pajączka jak i l-banera jest fakt, iż są one bardzo tanie. Dzięki przystępnej cenie na zamówienie takiego banera może sobie pozwolić chyba każdy reklamodawca. Tego typu reklama jest wielce popularna między innymi na różnego rodzaju imprezach. Wielką zaletą takich banerów jest fakt, że nader prosto jest przenieść je z jednego miejsca na drugie. Dzięki takiej ruchomej reklamie można zaoszczędzić zdecydowanie wiele pieniędzy. Wystarczy wydrukować jeden baner, a później nosić go ze sobą na wszystkie konferencje.