Jest to mimo to jedynie jedna z rzeczy, o jaką powinno się dbać w czasie planowania skutecznej strategii marketingowej – współcześnie podstawą jest tzw. buzz marketing, czyli marketing agencja influencer marketingu plotki, który obecnie jest w stanie być skutecznie zastosowany w internecie.
Niemalże każdy jest skłonny skorzystać z owych towarów i usług, jakie znacznie doceniają ludzie bliskie oraz znajomi. Na tym opierają się najistotniejsze atuty marketingu plotki – budują zaufanie do oferty i sympatię do marki. Dzięki takiemu marketingowi uzyskało sukces znacznie wiele uznanych współcześnie ludzi – dla przykładu autorka „Harry’ego Pottera”.
Ogrom osób uważa, że taki sukces był sprawą przypadku, i potrafią mieć częściową rację – mimo to w dwudziestym pierwszym wieku buzz marketing może być starannie zaplanowaną, celową i znacznie efektywną strategią, jeśli zostanie użyty do niego internet. Zdecydowanie użyteczne okażą się takie pomoce, jak usługa ePR – połączenie marketingu plotki z profesjonalną wiedzą na temat budowania image’u spółki to sprawne połączenie, które zdecydowanie się przyda w czasie wszelakich zadań promocyjnych – .
Jest mocno istotne, aby poszczególny produkt lub usługa były dostrzeżone oraz zapamiętane poprzez prawdopodobnych konsumentów, a jest to trudne do uzyskania bez znajomości tajemnic marketingu – a w dwudziestym pierwszym wieku rola ePR-u jest szczególnie ważna ze względu na teraźniejsze realia i wzrastającą liczbę internautów. Z pewnością warto wiedzieć, iż usługa ePR jest teraz osiągalna do sklepiku i jest to wydatek, o jakim należy pomyśleć – zdecydowanie opłaca się to poprzez pozyskanie wielkiej ilości klientów.
Potrafi się to opłacić zwłaszcza, jeśli zostaną zastosowane wysoce różnorodne narzędzia dostępne w sieci – chociażby skorzystanie z for dyskusyjnych, recenzje albo portale społecznościowe. Połączenie owych czynników jest znacznie skuteczniejsze, niż standardowe reklamy w kształcie ulotek – treść z ulotek da się prosto zapomnieć, a płynnie przeprowadzony buzz marketing sprawi, że dany reklamowany produkt lub usługa będzie pozytywnie się kojarzyć.