Platformy zakupowe dla firm

Mamy zły czas dla biznesu. kryzys nie dotknął mocno Polski, ale całościowa kiepska koniunktura na kontynencie wpływa na krajową sytuację ekonomiczną mimo to.

Cała masa biznesów, by utrzymać się w grze, musiało obniżać koszty i usprawniać swoją działalność. Przedsiębiorcy musieli podjąć kroki w celu znalezienia wielu źródeł dostaw i opanowania ostrej negocjacji kosztów. Na ratunek nadciągnął świeży wynalazek internetowy – platforma zakupowa.

Kobieta z tabletem

Autor: iStock
Źródło: iStock

Zanim wynaleziono grupy zakupowe, najpopularniejszym miejscem do robienia obszernych zakupów dla przedsiębiorstw, były aukcje elektroniczne. Platforma do zakupów jest ich potomkiem. To po prostu portal, na którym dobrze oceniani dostawcy promują swoje towary. Platforma zakupowa przypomina sklep internetowy, tyle że operuje dużo większymi ilościami dóbr. Wygodne katalogi pozwalają na szybkie znalezienie interesujących nas produktów, zamieszczane oceny dostawców zapewnią gwarancję uczciwości transakcji, a specjalny system zakupów i przelewów nie zajmie wiele czasu. To korzyść dla obu stron. Dostawca się cieszy, gdyż nie musi ogłaszać się już w wielu miejscach i ma świetny dostęp do klienta. W konsekwencji ma możliwość spuszczenia z ceny, tnąc środki na reklamę. Klient za to zyskuje na niskiej cenie, unika negocjacji, gdyż platforma zakupowa narzuca przejrzyste reguły transakcji. Klient i dostawca TVK (telewizja cyfrowa wrocław) są na bieżąco z informacjami o aktualnych zamówieniach i ofertach, gdyż grupy zakupowe posiadaja elektroniczne systemy rozsyłania powiadomień

Pchnij swoją firmę w nowe stulecie i już dziś wykorzystaj moc platform zakupowych!

Otagowany , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*