I objawił się genialny pomysł: analiza typu mystery shopper. Więcej tutaj http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html
Badanie polega na tym, że do danego miejsca idzie wyszkolony badacz, by tam kupić jakiś produkt albo skorzystać z usługi. Najważniejszy jest fakt, iż pracownicy placówki przedsiębiorstwa nie wiedzą o wizycie kontrolera. To powoduje, że zachowują się naturalnie, czyli tak jak zazwyczaj. Tą drogą można ocenić, czy zatrudnieni oferują klientom dobrą jakość obsługi i czy ludzie wychodzą z placówki uradowani.
Mystery shopper – takim ankieterem w masce zwykłego klienta może być każdy. Na popularnych portalach z anonsami o wakujących posadach można napotkać na oferty pracy właśnie w ten sposób. Marki bardzo często zatrudniają, a następnie dokładnie szkolą ludzi do tego sortu zadań. Rezultaty badań mystery shopper są bardzo cenione przez szefostwo – dzięki nim poznają, w jakich filiach przedsiębiorstwa należy zoptymalizować jakość obsługi klienta.Źródło http://www.secretclient.com/